Gimonäs FC - Ängby IF
Ängby IF - Älta IF B
Ängby IF - Hanvikens SK
IFK Stocksund - Ängby IF
Spårvägens FF - Ängby IF
Arameisk-Syrianska IF - Ängby IF
Ängby IF - Spånga IS FK
Vendelsö IK B - Ängby IF
Ängby IF - Reymersholms IK
Viggbyholms IK FF B - Ängby IF
IK Säbysjön - Ängby IF
Ängby IF - Huddinge IF B
Ängby IF - Husby FF
Älta IF B - Ängby IF
Bele Barkarby FF - Ängby IF
Ängby IF - Banjul FC
Ängby IF - Boo FF B
Som United Fotbollsförening - Ängby IF
Ängby IF - FC Djursholm
Vallentuna BK - Ängby IF
Ängby IF - Bollstanäs SK B
Ängby IF - Skå IK & Bygdegård
Sundbybergs IK - Ängby IF
Ängby IF - Parsian IF
Roslagskulla IF - Ängby IF
Viggbyholms IK FF B - Ängby IF
Ängby IF - Roslagskulla IF
Parsian IF - Ängby IF
Ängby IF - Sundbybergs IK
Hanvikens SK - Ängby IF
Skå IK & Bygdegård - Ängby IF
Ängby IF - Vallentuna BK
FC Djursholm - Ängby IF
Ängby IF - Spånga IS FK
Ängby IF - Som United Fotbollsförening
Assyriska FF - Ängby IF
Banjul FC - Ängby IF
Ängby IF - Bele Barkarby FF
Ängby IF - Västerhaninge IF
Husby FF - Ängby IF
Ängby IF - IK Säbysjön
Arameisk-Syrianska IF - Ängby IF
Hej spelare och ledare i Ängby IF herrar,
På lördag den 6 maj ska vi vara funktionärer på tävlingen Tough Viking. Tough Viking – The First and Largest Obstacle Race in Scandinavia
Vi samlas kl. 07.15 i korsningen Valhallavägen/Drottning Sofias väg (ca 50 m in på Drottning Sofias väg). Det är mycket viktigt att du kommer i tid. Vi går därefter tillsammans till samlingen inne på Stockholms stadion.
Arbetsdagen pågår till ca kl. 16.30.
Läs noga igenom mejlet nedan från arrangören.
Hälsningar
Johan och Magnus
Mejlet från arrangören
Hej,
Vi på Tough Viking är väldigt glada att just ni vill jobba tillsammans med oss på vårat andra lopp för säsongen på Sthlm Stadion!
Ni är en otroligt viktig del av vårat lopp så vi hoppas att ni är lika peppade som vi är och jag är övertygad om att ni kommer att få en rolig dag!
Här kommer lite information inför eran arbetsdag lördagen den 6 Maj på Sthlm Stadion. Dela gärna denna information med alla som ska jobba under dagen för att alla ska kunna vara förbereda på vad som gäller den 6 maj. :)
Det är samling för alla klockan 7.30 inne på Stadion vid ett svart Tough Viking tält som ni ser precis innanför grinden vid gatan Drottning Sofias väg, korsningen till Valhallavägen.
När ni anlänt till incheckningen kommer ni att bli tilldelad en skylt med eran föreningsnamn, och vi vill att ni står samlade tills det är eran tur att bli avprickade.
Vid incheckningen kommer ni att bli tilldelad eran arbetsposition för dagen och det är mycket viktigt att man INTE lämnar sin position eller byter plats med någon.
Det är också mycket viktigt att man kommer i tid för att kunna anmäla sig och blir avprickad samt att ni prickar av er på samma ställe när ni är klara för dagen. Detta för att rätt antal timmar ska bli registrerade så ni får rätt ersättning.
Om ni är ersättare för en annan person så säg vilket namn ni ersätter vid incheckningen.
Kläder:
Ni kommer att få en väst vid incheckningen som vi vill att ni har på er hela dagen. Glöm inte att ta på er kläder efter väder! Varma kläder samt regnkläder om det skulle behövas! Viktigt då vi kommer att vara ute hela dagen!
Mat
Alla som jobbar får lunch och vatten för dagen och detta är något som vi delar ut vid incheckningen. (Det finns allergivänlig kost också, meddela detta när ni prickas av)
Arvode:
70 kr/h per person, som vi efter avslutat arbete sammanställer.
Några av våra arbetsuppgifter under dagen:
Garderob:
Lägga in och lämna ut deltagares kläder som är förvarande i sopsäckar. Plocka ihop efter avslutat event.
Nummerlappar:
Dela ut nummerlappar till deltagare. Genom att kolla id kort. Leta upp namnet i vårt system och dela ut kuvertet. En person sitter vid paddan den andra är springare bakom och hämtar rätt kuvert.
Vattenstation:
Fylla på muggar med vatten till deltagare. Plocka ihop efter avslutat event.
Medaljer:
Dela ut varsin medalj till alla deltagare som springer i mål. Plocka ihop efter avslutat event.
Hindervärdar:
Peppa deltagare. Lägga tillbaka respektive hinder, tex. Bulgarian bag på dess ursprunglig plats. Plocka ihop efter avslutat event.
Vägvakt:
Informera vilsna deltagare vart de ska ta vägen och hänvisa rätt väg, hålla koll på trafik och andra personer som korsar deltagarnas vägbana.
Efter att sista deltagare gått i mål hjälps alla åt att städa av området på skräp, en kollega kommer att informera när det är dags för detta.
Skulle ni ha några frågor är det självklart bara att ni hör av er till mig. Vi ser framemot att jobba med er och är peppade för lopp snart! Jag vill gärna att ni svarar på detta mail så jag vet att ni tagit del av informationen.
Med vänliga hälsningar
Amanda
Amanda Winbo
Project Coordinator
TOUGH VIKING
Erik Dahlbergsgatan 46
S-115 57 Stockholm
Tel: 076-2555922
http://toughviking.com/
http://www.facebook.com/ToughViking
Lördagen den 3 juni kl. 12-17 (samling 11.45 vid Nybrokajen) ska vi arbeta som funktionärer på Stockholm maraton. Vi kommer att agera peppande publik vid en tillfälligt uppbyggd läktare vid Nybrokajen mitt i Stockholm. På så sätt hjälper vi huvudsponsorn (Adidas) med deras publikaktivering under loppet.
Så här skriver det företaget som har anlitat oss: "Vi kommer bygga upp en stor läktare vid Nybrokajen som vi kommer fylla med folk som peppar och hejar på löpare samt tagga till publiken i närheten. Vi kommer ha DJ, speakers, trummis och massa roligt tifo."
https://toughviking.se/
Hej,
På lördag den 26 augusti är det dags för oss i Ängby IF att vara funktionärer på tävlingen Tough Viking.
Vi samlas kl. 07.15 vid Sjöhistoriska muséet, Djurgårdsbrunnsvägen 24. Det är mycket viktigt att du kommer i tid. Dagen håller på till ca kl. 16.
Nedan finns ett utdrag från den information som arrangören har skickat till oss.
Hälsningar
Johan Börjesson, lagledare Ängby IF herrar
(Johans mobilnummer 0733-773820)
Information från arrangören.
Vi på Tough Viking är väldigt glada att just ni ska jobba tillsammans med oss på vårat sista lopp för säsongen i Sverige!
På lördag den 26e augusti är det äntligen dags för lopp igen! Det har varit en fantastisk säsong som gått alldeles för fort och vi är peppade att avsluta på topp! Loppet på Kungliga Djurgården är vårat längsta lopp som är 15 km och har 36 hinder på vägen som deltagarna ska ta sig igenom innan de går i mål!
Det förväntas vara ungefär 2500 deltagare och samma dag har vi även vårt Tough Viking Kids lopp! Det förväntas vara mer än 1500 barn som är med och springer med oss! :D Vi är riktigt taggade och hoppas att ni också är det!
Ni får nedan den informationen som ni kan tänkas behöva inför jobbet. Vi kör en mer noggrann genomgång på plats när ni blir incheckade av oss och får veta eran placering för dagen!
Ni är en otroligt viktig del av vårat lopp och jag är övertygad om att ni kommer att få en rolig dag tillsammans!
När ni anlänt till incheckningen kommer ni att bli tilldelad en skylt med erat föreningsnamn, och vi vill att ni står samlade tills det är eran tur att bli avprickade.
Vid incheckningen kommer ni att bli tilldelad eran arbetsposition för dagen och det är mycket viktigt att man INTE lämnar sin position eller byter plats med någon.
Det är också mycket viktigt att man kommer i tid för att kunna anmäla sig och blir avprickad samt att ni prickar av er på samma ställe när ni är klara för dagen. Detta för att rätt antal timmar ska bli registrerade så ni får rätt ersättning.
Kläder
Ni kommer att få en väst vid incheckningen som vi vill att ni har på er hela dagen. Glöm inte att ta på er kläder efter väder! Varma kläder samt regnkläder om det skulle behövas! Viktigt då vi kommer att vara ute hela dagen! Vi håller tummarna att det blir en solig och varm dag!
Mat
Alla som jobbar får lunch och vatten för dagen och detta är något som vi delar ut vid incheckningen. (Det finns allergivänlig kost också, meddela detta när ni prickas av.)
Arvode
70 kr/h per person, som vi efter avslutat arbete sammanställer och skickar en sammanställd lista för.
Några av våra arbetsuppgifter under dagen:
Garderob:
Lägga in och lämna ut deltagares kläder som är förvarande i sopsäckar. Plocka ihop efter avslutat event.
Nummerlappar:
Dela ut nummerlappar till deltagare.
Vattenstation:
Fylla på muggar med vatten till deltagare. Plocka ihop efter avslutat event.
Medaljer:
Dela ut varsin medalj till alla deltagare som springer i mål. Plocka ihop efter avslutat event.
Hindervärdar:
Peppa deltagare. Lägga tillbaka respektive hinder, tex. Bulgarian bag på dess ursprunglig plats. Plocka ihop efter avslutat event.
Vägvakt:
Informera vilsna deltagare vart de ska ta vägen och hänvisa rätt väg, hålla koll på trafik och andra personer som korsar deltagarnas vägbana.
Efter att sista deltagare gått i mål hjälps alla åt att städa av området på skräp, vi informerar mer om det när det är dags för detta.
*LAGFOTOGRAFERING*
Lördagen den 9 mars är det lagfotografering i Bromma blocks i en tom butikslokal mittemot Lindex. Det är både lag- och individuella foton som tas.
*Samling utanför lokalen i Bromma blocks kl. 12.05 lördagen 9 mars*